بوت‌کمپ پرفورمنس مارکتینگ

بوت‌کمپ پرفورمنس مارکتینگ
program-image
ظرفیت محدود
program-image
ارزیابی و گزینش
program-image
تمرین و پروژه عملی
program-image
گواهینامه پایان دوره
program-image
نیمه‌حضوری
program-image
در حال پیش ثبت‌نام
معرفی
سرفصل‌ها
تیم آموزشی
فرآیند
باید بدانید

درباره بوت‌کمپ پرفورمنس مارکتینگ

برای آشنایی کامل با فرایند آموزشی بوت‌کمپ پرفورمنس مارکتینگ رهنما کالج اول از همه حتما ویدئوی زیر را تماشا کنید. این بوت‌کمپ نیمه‌حضوری است که با حمایت تپسل برگزار می‌شود، که نیاز است برای آن یک روز در هفته در رهنما کالج حضور پیدا کنید تا در کارگاه‌های آموزشی حضوری محتواهای به‌روز را از اساتید فعال در صنعت یاد بگیرید، و با کمک منتورهای حرفه‌ای و با زیرساخت‌ها و بودجه‌ای که به تیم‌ها اختصاص داده می‌شود روی پروژه‌های عملی کار کنید. بین هر دو جلسه حضوری هم با وبینارهای تخصصی و محتوای ویدئویی روند یادگیری را ادامه می‌دهید. نهایتا بعد از گذراندن این بوت‌کمپ می‌توانید به‌عنوان Junior Performance Marketer وارد بازار کار شوید.

ویژگی‌ها

نیمه‌حضوری
نیمه‌حضوری
همراه با کارگاه و رویدادهای تکمیلی
همراه با کارگاه و رویدادهای تکمیلی
ظرفیت محدود و ارزیابی پیش از ورود
ظرفیت محدود و ارزیابی پیش از ورود
پروژه‌محور با منتورینگ حضوری
پروژه‌محور با منتورینگ حضوری

این بوت‌کمپ مناسب چه کسانی است؟

اگر به دیجیتال مارکتینگ علاقه‌مند هستید و از طرفی کار با داده‌ها و اعداد و تحلیل آن‌ها برای شما جذاب است، بوت‌کمپ پرفورمنس مارکتینگ (Performance Marketing) می‌تواند شروعی حرفه‌ای برای ورود به این حوزه کاری باشد. برای شرکت در این بوت‌کمپ به دانش پایه در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید، به این معنی که مقدمات دیجیتال مارکتینگ را باید بلد باشید. این مقدمات را ممکن است از طریق شرکت در یک دوره دیجیتال مارکتینگ یا به‌صورت تجربی به‌واسطۀ حضور در بازار کار به‌دست آورده باشید. برای این بوت‌کمپ آموزشی لازم است در طول هفته حداقل حدود ۱۵ ساعت وقت بگذارید، و یک روز در هفته را در رهنما‌ کالج حاضر باشید تا به کار تیمی روی پروژه عملی و رفع اشکال بپردازید و از حضور منتورهای حرفه‌ای دوره استفاده کنید.

سرفصل‌های بوت‌کمپ

تحقیقات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی

بررسی بازار، رقبا، مشتریان و محصول

استراتژی کمپین
استراتژی کمپین

بریف، هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی

استراتژی پیام و کپی‌رایتینگ
استراتژی پیام و کپی‌رایتینگ

تولید محتوای اثربخش برای تبلیغات

مدیریت پروژه
مدیریت پروژه

تدوین Action Plan و مدیریت وظایف

A/B Test
A/B Test

فرضیه‌سازی، استراتژی و ابزارها

Google Analytics 4 Basics
Google Analytics 4 Basics

آموزش کار با GA4 و مهم‌ترین قابلیت‌های آن

Google Analytics 4 Advanced
Google Analytics 4 Advanced

تسلط بر قابلیت‌های پیشرفته GA4

Google Tag Manager Basics
Google Tag Manager Basics

آموزش کار با Tag Manager و مهم‌ترین قابلیت‌های آن

Google Tag Manager Advanced
Google Tag Manager Advanced

تسلط بر قابلیت‌های پیشرفته‌ Tag Manager

Google Search Console
Google Search Console

بررسی متریک‌ها و گزارش‌های مهم سرچ کنسول

تحلیل و بصری‌سازی داده
تحلیل و بصری‌سازی داده

کاربرد اکسل و Looker Studio در مارکتینگ

دیتابیس‌ها و SQL
دیتابیس‌ها و SQL

کاربرد SQL در مارکتینگ برای جمع‌آوری داده

App Marketing
App Marketing

بهینه‌سازی برای App Stores و ابزارهای Attribution

Google Ads
Google Ads

ساخت و بهینه‌سازی کمپین‌های Search | Display | Universal

شبکه‌های تبلیغاتی
شبکه‌های تبلیغاتی

ساخت و بهینه‌سازی کمپین‌ها

شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات و کمپین در اینستاگرام، تلگرام و لینکدین

eCRM
eCRM

آشنایی با ابزار اتومیشن، Event و Attribute و Segmentation به روش‌های مختلف

مدرسین و منتورها

محمد قاسمی

محمد قاسمی

مدرس
شیوا حق‌وردی

شیوا حق‌وردی

منتور
سینا رضانواز

سینا رضانواز

منتور
الهام احمدی

الهام احمدی

مدرس
علی رضایی

علی رضایی

مدرس
مهدی ظهیری

مهدی ظهیری

مدرس
محمدرضا ادیب‌پور

محمدرضا ادیب‌پور

مدرس
علیرضا کریمی

علیرضا کریمی

مدرس
مهسا قره‌چماقلو

مهسا قره‌چماقلو

منتور
محمدرضا حسن‌پور

محمدرضا حسن‌پور

مدرس
محمدامین نوبخت

محمدامین نوبخت

مدرس
معین نیک‌پور

معین نیک‌پور

مدرس
مهران علی آبادی

مهران علی آبادی

مدرس
علی جمالی

علی جمالی

مدرس
علیرضا سلیمانی

علیرضا سلیمانی

مدرس

فرایند بوت‌کمپ

اطلاعات این صفحه را کامل مطالعه کنید و مطمئن شید که سرفصل‌ها، موضوعات، زمان و شکل برگزاری بوت‌کمپ با شرایط و انتظارات شما تطابق دارد. سپس مطمئن بشید که برای گذراندن آن، وقت و زمان کافی را خواهید داشت و اشتیاق کافی را دارید.

تحقیق و تصمیم‌گیری
پیش ثبت‌نام

پایین همین صفحه تاریخ حدودی برگزاری دوره بعدی اطلاع‌رسانی شده، اما برای اینکه به موقع از زمان ثبت‌نام دوره بعدی مطلع بشید و فرصت کافی داشته باشید تا چالش ورودی این دوره رو انجام بدید و از دوره جا نمونید، می‌تونید از پایین همین صفحه روی دکمه ثبت‌نام بزنید و وارد فرآیند پیش ثبت‌نام بشید.

وقتی که ثبت‌نام اصلی دوره باز بشه ما حتما از طریق ایمیل، پیامک و شبکه‌های اجتماعی رهنما کالج این موضوع رو اطلاع‌رسانی می‌کنیم، شما هم اگر تصمیم گرفتید برای شرکت در بوتکمپ پرفورمنس مارکتینگ رهنما کالج درخواست بدید، گوش به زنگ باشید. (سرفصل‌های دقیق دوره، اساتید، ساعت آموزشی، هزینه دوره، چالش ورودی و ... بعد از باز شدن ثبت‌نام اصلی دوره اطلاع‌رسانی خواهد شد.)

ثبت‌نام در دوره

جدول زمان‌بندی

پیش ثبت‌نام دوره بعدی
همین الان پایین همین صفحه
برگزاری دوره بعدی
پاییز 1403
برای شرکت در بوت کمپ‌ها معمولا لازم است، یک روز در طول هفته در رهنماکالج حاضر باشید و علاوه بر این روزهای حضوری هر هفته حدود ۱۵ ساعت صرف انجام پروژه‌ها و تمرین‌ها کنید.
هزینه:
رایگان
ثبت‌نام

قیمت دوره پس از شروع ثبت‌نام رسمی این دوره اطلاع‌رسانی می‌شود (امکان پرداخت اقساطی وجود دارد.)