مفاهیم ابتدایی، آشنایی با ابزار اتومیشن، ایونت و اتریبیوت و سگمنتیشن به روشهای مختلف
انواع استراتژی مارکتینگ در برقراری ارتباط با مشتریان، طراحی برنامه ارتباطی و آشنایی با اصول روانشناسی و اقتصاد رفتاری در مارکتینگ
آشنایی با نحوه اجرای کمپینها در کانالهای مختلف با اینترک
آموزش نحوه استفاده از اینترک در جهت رشد کسبوکار
آشنایی با وبسرویس و SDK، پیادهسازی عملی اینتگریشن وبسایت فروشگاهی با ابزار اتومیشن و اینتگریشن کانالهای ارتباطی
آموزش مبحث جاوا اسکریپت برای ساخت وبسایت فروشگاهی
اطلاعات این صفحه را کامل مطالعه کنید و مطمئن شید که سرفصلها، موضوعات، زمان و شکل برگزاری بوتکمپ با شرایط و انتظارات شما تطابق دارد. سپس مطمئن بشید که برای گذراندن آن، وقت و زمان کافی را خواهید داشت و اشتیاق کافی را دارید.
پایین همین صفحه تاریخ حدودی برگزاری دوره بعدی اطلاعرسانی شده، اما برای اینکه به موقع از زمان ثبتنام دوره بعدی مطلع بشید و فرصت کافی داشته باشید تا چالش ورودی این دوره رو انجام بدید و از دوره جا نمونید، میتونید از پایین همین صفحه روی دکمه ثبتنام بزنید و وارد فرآیند پیش ثبتنام بشید.
وقتی که ثبتنام اصلی دوره باز بشه ما حتما از طریق ایمیل، پیامک و شبکههای اجتماعی رهنما کالج این موضوع رو اطلاعرسانی میکنیم، شما هم اگر تصمیم گرفتید برای شرکت در بوتکمپ مدیریت منابع انسانی رهنما کالج درخواست بدید، گوش به زنگ باشید. (سرفصلهای دقیق دوره، اساتید، ساعت آموزشی، هزینه دوره، چالش ورودی و ... بعد از باز شدن ثبتنام اصلی دوره اطلاعرسانی خواهد شد.)