بوت‌کمپ دیجیتال مارکتینگ

بوت‌کمپ دیجیتال مارکتینگ
program-image
تمرین و پروژه عملی
program-image
ارزیابی و گزینش
program-image
ظرفیت محدود
program-image
نیمه‌حضوری
program-image
گواهینامه پایان دوره
program-image
در حال پیش ثبت‌نام
معرفی
سرفصل‌ها
تیم آموزشی
فرآیند
باید بدانید

درباره بوت‌کمپ دیجیتال مارکتینگ

ویژگی‌های بوت‌کمپ

پروژه محور، همراه با منتورینگ تخصصی حضوری
پروژه محور، همراه با منتورینگ تخصصی حضوری
همراه با کارگاه و رویدادهای تکمیلی
همراه با کارگاه و رویدادهای تکمیلی
نیمه‌حضوری
نیمه‌حضوری
ظرفیت محدود و ارزیابی پیش از ورود
ظرفیت محدود و ارزیابی پیش از ورود

این بوت‌کمپ برای چه افرادی مناسب است؟

این بوتکمپ که با همکاری تپسل برگزار می‌شود، مناسب کسانی است که به طور کلی نسبت به فضای دیجیتال شناخت دارند یا با یک یا چند حوزه مرتبط با دیجیتال مارکتینگ آشنا هستند؛ و قصد دارند دانش خود را در این حوزه تکمیل کنند و تجربه کار کردن بر روی یک پروژه واقعی همراه با کار تیمی را نیز فرا بگیرند. برای این بوت‌کمپ آموزشی نیاز است در طول هفته حداقل حدود ۱۵ ساعت وقت‌بگذارید، و یک روز در هفته را در رهنماکالج حضور پیدا کنید تا به کار تیمی و رفع اشکال بپردازید و از حضور منتورهای این دوره استفاده کنید. بخشی از محتوای این دوره به صورت محتوای ویدیویی و متنی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا آن را مطالعه کنید و تمرین‌های تیمی و فردی آن را انجام دهید. سپس یک روز در هفته کنار هم در رهنماکالج جمع‌ می‌شویم تا به کار تیمی و گذراندن کارگاه‌های تکمیلی طراحی شده بپردازیم و برای رفع اشکال و انتقال تجربه از حضور منتورهای این دوره استفاده کنیم.

سرفصل‌ها

اصول مارکتینگ
اصول مارکتینگ

مرور بازاریابی کلاسیک و آشنایی با استراتژی‌های بازاریابی

استراتژی دیجیتال مارکتینگ
استراتژی دیجیتال مارکتینگ

حل مشکل کسب‌وکار به کمک رویکردهای استراتژیک

تولید و استراتژی محتوا
تولید و استراتژی محتوا

تولید محتوا و نوشتن متن‌های اثربخش و جذاب

شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی

شناخت شبکه‌های اجتماعی مختلف، نوع مخاطب‌ها، نوع تولید محتوا و رشد

ابزارهای اندازه‌گیری
ابزارهای اندازه‌گیری

جمع‌آوری و تحلیل داده‌های سایت به کمک Google Analytics & Tag Manger

کار با شبکه‌های تبلیغاتی
کار با شبکه‌های تبلیغاتی

آشنایی با انواع تبلیغات (بنری، پوش، همسان و ...)

تبلیغات گوگلی
تبلیغات گوگلی

آنالیز و بهینه‌سازی کمپین‌های Google Ads، انتخاب کلمات کلیدی، بررسی رقبا و ...

بهینه‌سازی موتورهای جستجو
بهینه‌سازی موتورهای جستجو

طراحی استراتژی SEO و تولید محتوای سئومحور و لینک‌سازی

بازاریابی به کمک ایمیل و پیامک
بازاریابی به کمک ایمیل و پیامک

چه‌طور از این ابزارها برای پیشبرد اهداف کسب‌وکار کمک بگیریم؟

مارکتینگ اتومیشن
مارکتینگ اتومیشن

آشنایی با مفاهیم مارکتینگ اتومیشن، کاربردها و طراحی سیستم اتومیشن

اجرای کمپین روی پروژه واقعی
اجرای کمپین روی پروژه واقعی

تجربه اجرای واقعی و مرحله به مرحله محتوای آموخته شده روی پروژه واقعی

آمادگی برای جلسه مصاحبه
آمادگی برای جلسه مصاحبه

چگونگی داشتن یک جلسه مصاحبه موفق

اساتید و منتورها

توحید علی‌اشرفی

توحید علی‌اشرفی

مسیر شغلی دیجیتال مارکتینگ
علی علیزاده

علی علیزاده

تبلیغات گوگلی
سجاد بهجتی

سجاد بهجتی

استراتژی و تولید محتوا
نازنین قاسمی

نازنین قاسمی

کار با شبکه‌های تبلیغاتی
میلاد شولی

میلاد شولی

بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو
محمدرضا ادیب‌پور

محمدرضا ادیب‌پور

تحقیقات بازاریابی
احسان علی‌نقیان

احسان علی‌نقیان

اصول و برنامه‌ریزی بازاریابی
سجاد احمدی

سجاد احمدی

استراتژی دیجیتال مارکتینگ
محمدعلی طائبی

محمدعلی طائبی

مارکتینگ اتومیشن
علی گلشن‌نور

علی گلشن‌نور

ایمیل مارکتینگ و بازاریابی پیامکی
علیرضا کاظم‌زاده

علیرضا کاظم‌زاده

شبکه‌های اجتماعی
مهران علی‌آبادی

مهران علی‌آبادی

تگ‌منیجر و گوگل آنالیتیکس
علی رضایی

علی رضایی

مهارت ارائه و داستان‌گویی با داده‌ها
علیرضا کریمی

علیرضا کریمی

مارکتینگ اتومیشن برای کسب‌وکارهای کوچک
حسن باقرپور

حسن باقرپور

تدوین استراتژی SEO
محمدرضا حسن‌پور

محمدرضا حسن‌پور

SEO
علی جمالی

علی جمالی

اقتصاد رفتاری در مارکتینگ
حسین حسینی

حسین حسینی

تفکر استراتژیک، SEO
مهسا قره‌چماقلو

مهسا قره‌چماقلو

گوگل ادز
مهدی حسن‌خانی

مهدی حسن‌خانی

منتور
مریم کاشانیان

مریم کاشانیان

منتور

فرایند بوت‌کمپ

اطلاعات این صفحه را کامل مطالعه کنید و مطمئن شید که سرفصل‌ها، موضوعات، زمان و شکل برگزاری بوت‌کمپ با شرایط و انتظارات شما تطابق دارد. سپس مطمئن بشید که برای گذراندن آن، وقت و زمان کافی را خواهید داشت و اشتیاق کافی را دارید.

تحقیق و تصمیم‌گیری
پیش ثبت‌نام

پایین همین صفحه تاریخ حدودی برگزاری دوره بعدی اطلاع‌رسانی شده، اما برای اینکه به موقع از زمان ثبت‌نام دوره بعدی مطلع بشید و فرصت کافی داشته باشید تا چالش ورودی این دوره رو انجام بدید و از دوره جا نمونید، می‌تونید از پایین همین صفحه روی دکمه ثبت‌نام بزنید و وارد فرآیند پیش ثبت‌نام بشید.

وقتی که ثبت‌نام اصلی دوره باز بشه ما حتما از طریق ایمیل، پیامک و شبکه‌های اجتماعی رهنما کالج این موضوع رو اطلاع‌رسانی می‌کنیم، شما هم اگر تصمیم گرفتید برای شرکت در بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ رهنما کالج درخواست بدید، گوش به زنگ باشید. (سرفصل‌های دقیق دوره، اساتید، ساعت آموزشی، هزینه دوره، چالش ورودی و ... بعد از باز شدن ثبت‌نام اصلی دوره اطلاع‌رسانی خواهد شد.)

ثبت‌نام در دوره

جدول زمان‌بندی

بوت‌کمپ در حال برگزاری
بهار 1403
پیش‌ ثبت‌نام دوره بعدی
همین الان پایین همین صفحه
برای شرکت در بوت کمپ‌ها معمولا لازم است، یک روز در طول هفته در رهنماکالج حاضر باشید و علاوه بر این روزهای حضوری هر هفته حدود ۱۵ ساعت صرف انجام پروژه‌ها و تمرین‌ها کنید.
هزینه:
رایگان
ثبت‌نام