دوره چهارم:من یک UX/UI DESIGNER هستم

در دوره‌ی پیش رو تلاش می‌کنیم تا در خلال به انجام رساندن یک پروژه با مفاهیم و شاخه‌‌های گسترده UI و UX آشنا شویم؛ در گام‌های نخست با چیستی UX، چرایی اهمیت آن و نحوه‌ی طراحی استراتژی تجربه‌ی کاربری آشنا می‌شویم. یاد می‌گیریم که چطور با بهره‌گیری از راه‌حل‌های مختلف برای حل یک مسئله، پروژه‌ی خود را تعریف کرده و آن را از مراحل مختلف بگذرانیم. برای اینکه کاربر محصول‌مان را بشناسیم به طور عملی وارد مقوله‌ی ریسرچ می‌شویم و برای آنکه بتوانیم درک درستی از خواسته‌ها و انتظارات کاربر کسب کنیم، ارگونومی ذهن می‌آموزیم. در کارگاه استراتژی محتوا شیوه‌ی صحیح طراحی محتوا را می‌آموزیم و با معماری اطلاعات یاد می‌گیریم که برای یافت‌پذیری بهتر، اطلاعات را سازماندهی ‌کنیم. در مباحث طراحی بصری با قواعد زیبایی شناسی و ابزارهای زیبایی‌آفرینی در محصول آشنا می‌شویم. هر طراح محصول پس از گذر از مرحله‌های مختلف و بعد پشت سرگذاشتن چند خوان باید از خودش این سوال را بپرسد: "آیا کاربرها مایل هستند از محصول من استفاده کنند؟" پاسخ این سوال را در کارگاه گیمیفیکیشن پیدا می‌کنیم و با روش‌های ایجاد انگیزه در کاربران آشنا می‌شویم. سوال مهم بعدی این است که "آیا محصول من خوب کار می‌کند و می‎‌تواند نیاز کاربر را برطرف کند؟" در کارگاه کاربردپذیری مطمئن می‌شویم که کاربر با سرعت و سهولت ، از مسیر درست به مقصد درست می‌رسد. در انتهای دوره ما محصولی طراحی کرده‌ایم که هم زیباست و هم خوب کار می‌کند در کارگاه هک رشد می‌آموزیم که با به کارگیری ترفندهای به ظاهر ساده و کم‌هزینه محصولی دوست‌داشتنی‌تر داشته باشیم.

چالش طراحی همراه با ورکشاپ‌های مفید در کنار حرفه‌ای‌های طراحی

به دست آوردن تجربه های عملی برای ورود به بازار کار

کار‌ تیمی در یک محیط پرنشاط و دوستانه

اساتید دوره

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید